Klacht Mazda: Mazda 6 trekt naar rechts

Newin

Ik heb vier maanden geleden een Mazda 6 gekocht bij een garage in Deventer. Tijdens de proefrit merkte ik dat de auto naar rechts trok. Omdat ik dacht dat dit een klein probleem was heb ik de auto aangekocht. Na vier maanden de auto na laten kijken door Mazda dealer auto haagstadt. Zij gaven aan dat dit een fabrieksfout is en dat de schade alleen kosteloos hersteld zou worden wanneer de auto niet ouder is dan drie jaar. Het schijnt dat de draagarmen niet deugen.. Mocht ik de schade willen laten repareren dan kost me dit ongeveer 3000,- euro. De garagehouder wil de schade ook niet vergoeden, omdat ik de problemen niet gelijk gemeld heb tijdens de proefrit.

Graag zou ik willen dat Mazda Nederland de schade aan de auto kosteloos repareert. Het gaat immers om een fout vanuit de fabriek. Ik begrijp dat dit normaal gesproken niet meer onder de garantie valt, maar het probleem is ontstaan bij de fabriek. Dit heb ik niet zelf veroorzaakt.

Wij vinden dat Mazda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mazda?