Klacht Mazda: Slechte service Mazda CX 5

Klachtnummer
# 106534
Gebruiker
SaJa ElKe
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In 2012 heb ik in juli een CX 5 besteld met levertje 2 maanden, de auto werd geleverd uiteindelijk mei 2013 . In januari 2014 heb ik zeven weken moeten wachten tot de auto gerepareerd was ivm de levertijd van de radiator.
Twee weken geleden is mijn auto terug gehaald een garantie revisie van de nokkenas en motor. Afgelopen woensdag zou deze klaar zijn (reparatie 7 werkdagen?) maar kreeg bericht dat ivm het ontbreken van onderdelen de auto gereedmelding voorlopig niet kon plaatsvinden.
Onbegrijpelijk een terug roep actie en dan geen onderdelen paraat hebben liggen. Daarbij nog de opmerking dat ik zelf vervangend vervoer moest regelen dat viel niet onder de service.
Slechte service, amateuristisch uitvoering en slordige coördinatie.
Voor mij geen Mazda meer. Wel lekker zuinig zo!

Gewenste oplossing

Afmaken en behoorlijke service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mazda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mazda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen