Klacht MBG: Geen gehoor bij retour product.

Klachtnummer
# 317364
Gebruiker
erik86
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In juli kreeg ik van MBG keurig een setje chromen treeplanken om onder mijn auto te monteren. Echter, de kwaliteit van het geleverde product beviel niet en kwam niet overeen met wat ik besteld had. Hoewel ik binnen 14 dagen na ontvangst meerdere keren MBG geprobeerd heb te bereiken via telefoon en email, geven zij geen gehoor.

De oplossing

De gewenste oplossing is contact met mij op te zoeken zodat ik de treeplanken kan opsturen, en het aankoopbedrag teruggestort kan krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MBG hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MBG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen