Klacht MBS Bouw: MBS bouw Malden komt afspraken niet na, is onbereikbaar en levert slecht werk

Benner- Veerman

In februari 2014 zijn wij met MBS bouw tot een afspraak gekomen over het plaatsen van een houten poort naast ons huis. Wat hoopvol begon, bleek een frustrerend proces van niet nagekomen afspraken, moeizaam contact, en uiteindelijk een poort die we niet wilden waar bovendien veel aan mankeert.
MBS bouw heeft de afspraak tot het plaatsen van de poort meerdere malen afgezegd, vaak pas op het laatste moment en om vreemde redenen (bijv. omdat het eind van de week zou gaan regenen..). Uiteindelijk kwamen ze 9 maanden later in september de poort zetten. We wilden een poort met metalen frame en hardhouten planken en cilinderslot, dat was ook bij het maken van de offerte afgesproken. We kregen te horen ' dat dat toch echt niet kon' voor die prijs ( 760 euro!!). Na plaatsing bleek nog van alles mis te zijn met poort ( scheef, oude planken, verkeerd slot etc) . MBS bouw geeft echter niet meer thuis, is onbereikbaar en reageert niet op onze mails/ telefoontjes... heel frustrerend

We willen dat MBS bouw met een oplossing komt voor:
1- nieuw slot, op de offerte staat dat MBS een gekeurd cilinderslot zouden plaatsen. In plaats daarvan is een Bmerk slot geplaatst, waar bovendien geen sleutels van bij gemaakt kunnen worden en die al aan het roesten is en daardoor niet bruikbaar.
2- deur valt niet in het slot als je hem dichtdoet: hij ' pakt ' niet en glijdt uit het slot.
3- deur wijkt naar buiten: sluit aan onderkant niet aan op het vaste gedeelte.
4- hoogteverschil: deur sluit aan bovenkant niet aan op het vaste gedeelte.
5- zonder overleg is hout van de oude poort gebruikt, juist een balk die was opengekrabd door de kat dus lelijk
6- poort is zonder overleg vastgemaakt aan de schutting van de buren (ipv eigen op eigen steunpaal)

We willen dat MBS deze punten oplost, ofwel door deze punten ter plekke te verhelpen ofwel door ons geld terug te geven waarmee wij zelf deze punten kunnen oplossen.

Wij vinden dat MBS Bouw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?