Klacht Mc Meubelen: Ondeugdelijke matras, ik wil mijn geld terug.

Pluisinhuis

De matras die ik had besteld werkt niet.

Voordat ik naar de winkel kwam informeerde ik telefonisch naar een matras voor een type slaapbank van InnovationLiving, de Skater.
Die slaapbank wordt niet meer gemaakt. Ook de matrassen niet, zo bleek later.
De verkoper zou voor mij informeren naar wat wel mogelijk is en gaf aan dat hij mij dat zou laten weten wanneer ik in de winkel was.
Ik zou dan gaan kijken naar voorbeelden van wat er op past.

Het gaat om een matras voor een slaapbank waarop de matras in drieën gevouwen moet kunnen worden en dat doet de matras niet, blijft niet zitten. De verkoper heeft in de winkel de matras staan vouwen, dat kostte hem al moeite. Daarop zei ik dat ik de matras niet deugdelijk werkt en mijn geld terug wil à €400,00. De matras heb ik in de winkel betaald via creditcard.
De verkoper gaf aan dat dat niet gaat, wel een tegoedbon dat 1 jaar geldig is. Dat accepteer ik niet.

Verder kon ik geen verkoopvoorwaarden vinden, noch stuurde de verkoper mij die toe.

Ik wil dat de winkel mijn geld terug geeft.

Wij vinden dat Mc Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mc Meubelen?