Klacht Mcafee: Creditcardgegevens zijn onnodig maar worden toch afgedwongen

Gabeler

Gedwongen afgifte creditcardgegevens
Aangeschafte en bij aanschaf reeds betaalde antivirussoftware van mcAfee blijkt pas te werken als je bij McAfee je creditcardgegevens opgeeft. Er is wel een mogelijkheid om op te geven dat het product niet automatisch wilt verlengen, maar het is niet mogelijk om je creditcardgegevens weg te halen.
Nog afgezien van het feit dat ik graag zelf bepaal wie mijn creditcardgegevens mag hebben, vind ik het ook een onnodig beveiligingsrisico

mcAfee mag je niet dwingen je creditcardgegevens op te geven, en moet het mogelijk maken dat je deze gegevens weg kan halen.

Mcafee is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gabeler
Inmiddels zijn we nu, 13-5-19, meer dan een jaar later en noch op mijn emails, noch op dit bericht heb ik ooit enige reactie gekregen. Gealarmeerd door ervaringen van anderen met onterechte afschrijvingen door dit bedrijf, heb ik inmiddels mijn creditcard laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd. Het voelt niet erg veilig, om producten van mcAfee te gebruiken.

Ook een klacht indienen over ?