Klacht Mcafee: Onterecht afschrijven van abonnementkosten

Gebruiker1604950376

Kan geen tel.nr of e-mail adres vinden om te eisen dat zij het ten onrechte afgeschreven bedrag via credit kaart terug moeten storten.
Ik heb ooit een abonnement bij hen afgesloten, niet meer verlengd en opgezegd. Daarop hebben zij alleen gereageerd met vele mails tot april dit jaar om mij er aan te herinneren dat ik mijn abonnement moet verlengen. Niet gedaan.
Nu schrijven zij plots weer € 109.95 af voor verlenging abonnement. Ik kan hen dus niet bereiken om dit onrecht recht te zetten.
Mijn Bank (RABO) gaat proberen het geld terug te vangen. Normaal doen zij dat pas 14 dagen nadat iemand boj betreffende bedrijf zelf heeft geproteteerd. Maar dat kan dus niet.

GBedrijf meot geld terug storten maar voor duidelijker vermelden op hun website en mails hoe klacht in te dienen en hoe abonnement kan worden opgezegd.

Mcafee
    Het spijt ons dat u een negatieve ervaring heeft met ons Merk. U kunt het beste bellen naar 020-5040586 en daar uw situatie uitleggen en dan moet de klacht worden opgelost.
    Laat mij via deze weg weten of het gelukt is.
    McAfee

Ook een klacht indienen over Mcafee?