Opgelost door Mcafee: Onterecht credit card afschrijving

IeuweW

Op mijn credit card afschrift staat dat er einde van deze maand bijna 90 euro van mijn credit card wordt afgeschreven. Ik heb nooit iets te maken gehad met McAfee of iets besteld via hun of een partner. Ik schrik ervan dat mijn credit card onterecht wordt gebruikt, zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen, maar kan niemand te pakken krijgen.
Ik wil graag dat iemand contact met mij opneemt om dit recht te trekken.

Contact met mij opnemen en het bedrag niet van mijn credit card afhaalt. Ik hoor ook graag hoe het kan zijn dat mijn credit card wordt gebruikt zonder mijn toestemming.

Mcafee
    Beste,

Het spijt ons dat u een vervelende ervaring heeft gehad met McAfee maar we gaan dit op te lossen voor u.

Klik svp op onderstaande link en volg de stappen.

1. Klik vervolgens op ”Account of facturering”
    2. Scroll helemaal naar beneden en klik op ”contact opnemen met ondersteuning”
    3. Klik op aankoop en restitutie
    4. U krijgt nu de optie om via een chat of per telefoon in contact te komen

Laat ons weten of het is gelukt.

Met vriendelijke groeten
    IeuweW
    Dit heb ik vandaag geprobeerd, maar ik krijg via telefoonnummer 0205040586 niemand te pakken.
    Mcafee
    Stuurt u mij svp u emailadres en telefoonnr dan zorg ik dat onze support u contacteert. graag sturen naar boris_wijnen@mcafee.com. Laat het me weten als u klacht is opgelost. hartelijk dank
    Klacht is opgelost.

IeuweW

Ook een klacht indienen over ?