Klacht Mcafee: Onterechte afschrijving cerditcard

MaxSon#68

Er is onterecht Euro 84,95 van mijn creditcard afgeschreven. Blijkbaar voor een verlenging van een abonnement wat ik niet heb?! Ik wil dit per omgaande gerectificeerd hebben en mijn gegevens uit de administratie van Mcafee gehaald worden.

Bedrag terugstorten en mijn gegevens uit de administratie van McAfee halen.

Beste,

Het spijt ons dat u een vervelende ervaring heeft gehad met McAfee maar we gaan dit op te lossen voor u.

McAfee

Ook een klacht indienen over ?