Klacht Mcafee: Terugbetaling van geincasseerd bedrag via credicard.

DeltaHuizen

Incasso van bedrag gemoeid met verlenging van gebruik antivirus software vond plaats voor een veel te hoog bedrag. Bij de introductie een jaar geleden werd mij het pakket aangeboden voor een redelijk bedrag incl. korting. Nu, na een jaar, incasseren ze een bedrag gemoeid met gebruik van deze software op maximaal vijf apparaten, terwijl ik het vanaf het begin gebruikt heb voor slechts een enkel apparaat (een nieuwe laptop, vanaf januari 2017). Ik heb daarover met hun gechat, maar ik krijg geen medewerker te spreken, want ze hebben het te druk zo wordt beweerd. Ook via het door mij achtergelaten e-mailadres wordt geen contact opgenomen. Hierdoor voel je je genomen. Dit zijn praktijken die niet door de beugel kunnen.

McAfee moet bedrag terugbetalen en duidelijker zijn in zijn communicatie richting klant. Ik wil geen software voor max. vijf apparaten, maar voor slechts een apparaat.

Ook een klacht indienen over Mcafee?