Klacht McDonalds: Dag lieve Big Tasty, hallo Tasty

Danne

Liefste McDonalds,

Na een hele lange tijd wilde mijn moeder en ik onze o zo geliefde Big Tasty weer ontmoeten. Deze is een poosje uit het assortiment geweest en daarom vonden wij het de perfecte gelegenheid om hier samen op een regenachtige zondagavond een uitje van te maken. Zo bestelden wij bijde onze geliefde BigTasty, maar dit resulteerde in een enorm schrikmoment.. Natuurlijk wisten wij dat er een nieuwe Double Beef variant was uitgebracht, maar dat dit de oude vertrouwde Big Tasty zou veranderen hadden wij nooit verwacht! Het moment dat je de papieren zak opentrekt en een (eigenlijk) veel te grote burger in handen hebt, het ritueel wanneer je begint met de randen zodat je aan het eind het lekkerste stuk (het midden) met super veel saus overhoud, was in een klap weg.. Zo smaakte onze lieveling hierdoor zo anders.. het was dan wel dezelfde saus maar alle sfeer was totaal weg.. Dit maakte dat mijn geliefde Big Tasty ons zo enorm teleur heeft gesteld.. Tasty is hij nog wel maar de Big is onze grote vriend verloren..

Allerliefste McDonalds ik hoop dat de Tasty ons in de toekomt niet meer tegen gaat vallen en dat deze favoriet ooit zijn titel ‘Big’ terug mag verdienen!

Heel veel liefs

Anne

Het allerliefst hoop ik natuurlijk dat onze grote vriend terug komt.. maar als deze ons echt heeft verlaten willen mijn moeder en ik Tasty nog wel een kans geven!

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!