Klacht McDonalds: elke keer opnieuw problemen bij Mc donalds Purmerend.

Klachtnummer
# 666974
Gebruiker
Tammy
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ruim twee weken geleden via de drive in eten gehaald en ook apps geactiveerd via de mc app. de prijs klopte niet want hij pakte de kortingen niet . zegt de dame achter het loket ik snap er ook niets van U kunt het best een kopie van de bon maken en dit via social media aangeven. kom ik thuis mis ik ook nog een dure burger en drinken. Dit direct ook doorgegeven. een week later krijg ik een email waar ik alle gegevens nogmaals moet doorgeven. En nu twee en een halve week later verder niets meer gehoord. scheelt mij ongeveer 20 euro wat ik minder zou moeten betalen en ook nog missende items. Echt om gek van te worden. Helaas willen mijn kinderen eens in de zoveel tijd mac hopelijk kan ik ze overtuigen om niet meer te gaan

Gewenste oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over McDonalds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen