Klacht McDonalds: Geen bestelling ontvangen

Klachtnummer
# 631382
Gebruiker
Ladychristal
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 15 november 2022 om 18:28u heb ik mijn bestelling van €28,64 niet ontvangen.
Ik heb de zelfde dag nog een klacht ingediend en verder niets meer vernomen.
Ik wil mijn geld terug!

Gewenste oplossing

Mijn geld zsm terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over McDonalds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen