Klacht McDonalds: Geen drank bij een menu?

francine9

Van de week zijn we naar de MacDonalds gegaan, en mijn dochter nam een grote voordeelmenu BigMac. Ze bestelde een milkshake bij en er wer niet verteld dat ze moet daar extra voor betalen 2, 95 euro's! Zo ik heb de milkshake teruggegeven want ze was niet goed geinformeerde en ik vroeg voor een drank. En voor de drank moesten we nog 1,25 euro's betalen, terwijl een menu is burger, frites en drank, dacht ik?
Ook in de eerste instantie we hadden betaald 5,45 euro's voor een grote big mac menu, en 2, 95 euro's voor de milkshake, dat is dan 8,40 euro' s en we krijgen frites, burger en milkshake maar geen drank, ik vind het niet kloppen. Ik heb een klacht ingediend, krijg een flauwe reactie, terwijl ik ga naar de macdonald iets van 25 jaren, en de restaurant was ook vies, eten koud,bah!
Wel als ze iedere keer per ongeluk laten mensen extra betalen en geven niet aan mensen wat ze horen te krijgen, speciaal touristen, dat is gewoon niet eerlijk en er zulllen meer controle moeten komen.

Stuur alsjeblieft mensen incognito, verkleed als toeristen , om te controleren of het eten wat betseld wordt wordt ook echt gegeven en of mensen niet teveel betalen, En koude eten serveren dat kan niet. Ook vieze restaurant met frites op de grond en vieze tafels, ik ga daar nooit meer eten!

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over McDonalds?