Klacht McDonalds: Heel zwaar kut dit

Britt20

Wij dachten laten we even naar de macdonalds gaan, bestellen 1 chrispy chicken menu met ice tea en burger zonder sla, en nog wat andere dingen. Toen we alles hadden reden we even weg om op de parkeer plaats stiltestaan om even te eten. Toen kwam ik erachter dat eerst mijn broodje met groente was, wij terug om dit gewoon te melden kan gebeuren! Alle begrip. Maar toen kwamen we erachter dat we cola hadden gehad in plaats van ice tea, wij dit gemeld netjes een nieuwe gekregen. Toen we de nieuwe "burger zonder sla mochten ophalen" kregen we het verkeerde zakje met 6 kipnuggets en een hamburger in plaats van een nieuwe burger zonder sla, eenmaal opnieuw in de macdrive dit gemeld en kregen we dachten we netjes een nieuwe burger.. KREGEN WE DE VERKEERDE BURGER!!!?? sorry maar toen was het al telaat en waren we al thuis anders had ik dit zeker even besproken!? Ben egt heeel erg teleurgesteld. Ook omdat ik vaste klant ben en Er erg graag kom!

......

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over McDonalds?