Klacht McDonalds: Ik vind deze zogenaamde uitnodiging om hamburgers te testen misleidend.

BozeOma#6451

Beste,
Goed nieuws! Wij zijn erg benieuwd om erachter te komen wat mensen daadwerkelijk beweegt om voor een bepaald type hamburger te kiezen. We geven u daarom graag de mogelijkheid om een gratis McDonalds menu naar keuze te testen. U krijgt een waardebon thuisgestuurd en daarmee kunt u naar een McDonalds bij u in de omgeving. Vanzelfsprekend horen wij wel graag wat u van de producten vindt

Meld u hier aan als tester >

Deze link is verraderlijk. Je vult hem in omdat je denkt een hamburger te krijgen en vervolgens moet te te aanmelden voor een enorme reeks privacy schendende bedrijven die uit zijn op je gegevens. Als je er nee op zegt kun je niet verder en krijg je geen hamburger. Mag dat?

Eraarchteraan gaan en dit stoppen. Als argeloze mensen dit invullen omdat ze hopen een kleinkind op een hamburger te kunnen trakteren (niet alle ouderen zijn schatrijk!) worden ze daarna maanden lang gestalkt door agressieve verkopers. Ook staat nog ergens (juist als je er genoeg van begint te krijgen) dat je van alles in moet vullen omdat je anders uit het programma wordt gegooid omdat ze dan niet weten dat je geen robot bent.

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?