Klacht McDonalds: koud eten

JPM van den

ik heb eten besteld bij mc donald order nr : J2AD5U bestelling geplaatst om 17:15 uur bezorging om 18:00 uur bezorgt om 17:45 !! kipnuggets 55 graden 2x Quarterpounder 23 en 21 graden sorry maar dit is not done en dan wordt er ook nog een fooi van 2,38 euro gewenst voor de bezorger.
Dit is weer een mooi voorbeeld hoe klanten 24 euro van hun rekening wordt ontrokken voor een minder dan matige maaltijd veel te koud en veel te vroeg geleverd waarschijnlijk lag bijna alles al lekker in het kant en klaar schap af te koelen.
Dit zou een leuke verassing voor mijn vrouw moeten zijn ivm haar verjaardag maar ik bedenk me nog wel een keer of honderd voordat ik deze bagger nog een keer bestel.
Voor 20 euro extra bestel ik een mooie maaltijd bij een eetgelegenheid die het vaandel wel hoog wil houden en een mooi stukje eten leverd.
MC donald is wel eens een keer lekker, maar zo is het geld weggooien voor koude zooi met geen smaak.
doe met deze mail /klacht wat u wil via de drive truh is het goed te eten via thuisbezorgt niet te kane /koud en veel te duur.

verbetering en een refund 24 euro voor koud eten is not done

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

JPM van den
Geen oplossing ! nog niet eens gereageerd op de klacht

Ook een klacht indienen over McDonalds?