Klacht McDonalds: Mc Donalds lacht om eigen onvermogen

Klachtnummer
# 458051
Gebruiker
M.J.W. Bakker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zojuist kleding en auto bevuild door aangeven gescheurde beker met milkshake. Vervolgens onbeschoft behandeld door vestigingsmanager Alphen aan den Rijn N11. Hij had gezien dat de deksel gescheurd was. Hij kon een doekje aanbieden om de auto schoon te maken. Waardeloze behandeling

De oplossing

Excuses aanbieden door vestigingsmanager, deze scholing geven in klantgericht en oplossingsgericht handelen.
Interieur auto schoon laten maken.
Kleding schoon laten maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over McDonalds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen