Klacht McDonalds: McDonalds Spaanse Polder Rotterdam laat Uber Eats bezorgers te lang wachten

Klachtnummer
# 529548
Gebruiker
Waldemar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het is bij Uber Eat de bedoeling dat restaurantss beginnen met het maken van de bestelling wanneer de Uber Eats bezorger onderweg is naar het restaurant. Als de bezorger dan aankomt, staat de bestelling klaar of bijna klaar. Bij McDonalds Spaanse Polder Rotterdam beginnen ze pas met het maken van de bestelling ná dat de bezorger is gearriveerd. Hierdoor is de wachttijd standaard VEEL langer dan bij andere restaurants. Het gebeurt NOOIT dat je bestelling op je staat te wachten bij aankomst. Meestal is het 10 tot 15 minuten wachten. Hierdoor verdien je als Uber Eats bezorger veel minder geld en haal je soms niet eens het minimumloon.

McDonalds Spaanse Polder Rotterdam moet de wacht tijd voor bezorgers van Uber Eats echt gaan verkorten, want dit is niet oké.

De oplossing

McDonalds Spaanse Polder moet bezorgingen gaan bereiden wanneer de bezorger van Uber Eats onderweg is en zo actief de wacht tijd verlagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over McDonalds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen