Klacht McDonalds: Niet gekregen voor wat ik betaald hebt

Klachtnummer
# 667316
Gebruiker
Finoontevreden
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hoi ik heb bij mc drive een bestelling gedaan van 2 sunday ijs met duidelijke door gegeven wil extra noten
Vervolgens heb ik afgerekend toen ik verder naar balie 2 ging hebben zij mij gewijzigd om extra noten te geven ik heb aangegeven dat ik desnoods er voor betalen de antwoord was nee dan moet u weer een sunday ijs kopen ik vindt zo zielig en klantonvriendelijk ik hoef niet mij frustraties te uiten betreft hoe mc donalds zijn klanten te kort.
Het gaat nu om dat ik bij de bestel paal duidelijk heb aangegeven extra noten dus met deze deal heb ik afgerekend
Ik wil graag opheldering
Het gaat om mc donalds van muntenbergdreef Amsterdam
Tijd:+/-21:00 uur

Gewenste oplossing

Mail: frm.bv1112@gmail.com

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over McDonalds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen