Klacht McDonalds: onverschillige en onbeschofte behandeling

Klachtnummer
# 199108
Gebruiker
FGA
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij de bestelling van twee cappucino direct gemeld dat de zoetstof op de toonbank ontbrak. Dat vul ik zo aan was het antwoord. Toen de cappucino eindelijk klaar was (dat duurde ook erg lang) was er nog steeds geen zoetstof en de persoon die het zou gaan halen was geheel verdwenen. Aan een andere medewerker om zoetstof gevraagd maar die echter melde dat hij er niet over ging. Weer een andere medewerker zegde toe het te gaan halen maar ging rustig door met andere werkzaamheden. Toen ik uiteindelijk mijn stem ging verheffen kwam de grootste en dikste slonzig geklede medewerker op intimiderende wijze informeren wat er aan de hand was. Verteld wat er gebeurd was en weer om zoetstof gevraagd. Weer vrij lang moeten wachten en tenslotte zoetstof gekregen. De cappucino was inmiddels koud geworden evenals de chili chickens. Geen woord van excuus maar wel de mededeling dat zo alles in orde was. Bij die macdonalds (in Scheveningen naast het Pathe bioscoopgebouw) kom ik dus nooit meer.

De oplossing

Ik zal er nooit meer komen maar de eigenaar of bedrijfsleider zou zich de ogen uit het hoofd moeten schamen dat hij/zij zijn/haar personeel zo weinig weet te motiveren en te controleren. Het personeel zelf kan er niets aan doen dat ze onbeschoft en dom zijn. Des te belangrijker is de taak en de verantwoording van de leiding gevende.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over McDonalds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen