Klacht McDonalds: Onvriendelijk personeel

Iddo

Zelden wordt je meer vriendelijke begroet een drive-in. Het "Welkom bij de McDonalds, mag ik u helpen?" heeft plaats gemaakt voor "Zeg het maar" of zoals vandaag alleen het woordje "Ja?". Zoiets van hoe haal je het in je hoofd om mij te storen. Ik bestel een een cheeseburger. Deze is er niet en ipv van "sorry deze is er momenteel niet" wordt er gezegd "Die hebben we niet". Daarna wordt er wat gezegd wat ik niet kan verstaan en neem aan dat ik naar het 1e raam moet gaan. Dit gok ik goed. Maar oogcontact met deze jonge man krijg ik niet, want hij staat de hele tijd met zijn hoofd richting de keuken en met zijn collega's te grappen.
Na betaald te hebben gaat het raam dicht zonder dat er ook maar iets gezegd wordt en rent hij snel weg.
Ik rijd naar het tweede raam en zie daar dezelfde jongen achter een meisje aan rennen, die de aandacht zichtbaar kan waarderen. Ze rennen als een paringsdans achter elkaar aan en wanneer hij haar te pakken heeft zet hij haar om balie. Wat daar gebeurt kan ik niet zien, maar om ik dat zou willen weet ik niet.
Had deze jongen man maar dezelfde aandacht voor degene die zijn salaris komen brengen als dat hij voor zijn collega's, zijn eigen libido heeft.
Als ik mijn bestelling krijg (wat waarschijnlijk sneller had gekund dus) en zeg dat ik het niet vind kunnen, wordt er verbaasd gereageerd.

McDonalds moet weer aan hun kernwaarden werken.
Vroeger was dit KSK&W (Klantvriendelijkheid, Service, Kraakhelderheid & Waarde voor je geld). Dit is echt ongast vriendelijk.

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?