Klacht McDonalds: Slechte bediening en geen controle op de QR code.

Klachtnummer
# 564634
Gebruiker
JohnDoeXXX
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij McDonalds de Wieken en Amersfoort krijg je sinds twee weken niet wat je besteld hebt. Dit komt omdat het personeel nauwelijks Hollands spreekt en niet kan lezen. Daarnaast wordt niet op de QR code gecontroleerd en lopen er mensen binnen zonder mondkapje. Dit geeft een bijzonder onveilg gevoel. Voorheen aten we er altijd naar volle tevredenheid.

De oplossing

Krijgen wat je besteld hebt. Mensen laten wachten totdat de QR code is gecontroleerd met hun indentiteitsbewijs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over McDonalds?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen