Klacht McDonalds: Voedselvergiftiging

Rens

Goedemiddag,

Gistermiddag heb ik bij mcdonalds Blokhoeve te Nieuwegein 2 cheeseburgers, een Greek burger en een mcflurry magnum almond gegeten. Toen ik vervolgens om 17:00 vanaf werk naar huis fietste begon ik last te krijgen van mijn maag. Rond 21:00 uur had ik 42 graden koorts en ben ik in slaap gevallen. Om 23:00 werd ik misselijk wakker, ik ben naar de toilet gegaan en ben tijdens het overgeven knockout gegaan en heb ongeveer een uur bewusteloos in mijn eigen braaksel gelegen op de toilet. Mijn huisgenoot kwam om 01:00 uur thuis en heeft me in deze toestand gevonden. Nadat hij me onder de douche heeft gezet ben ik weer gaan slapen. Vanochtend werd ik wakker met hoofdpijn, misselijkheid en duizelig.. Ik wil McDonalds bedanken voor het verzieken van mijn weekend!
Ik hoop dat jullie in het vervolg meer aandacht zullen besteden aan de bereiding van mijn voedsel, dit om te voorkomen dat ik weer een weekend ziek in mijn bed lig.

Ik hoop dat McDonalds zelf in staat is om een oplossing te bedenken, ik ben erg benieuwd hoe ze denken een verloren weekend te compenseren.

Wij vinden dat McDonalds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over McDonalds?