Klacht MCRS Dienstverlening: Niet nakomen afspraken.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 372986
Gebruiker
Ontevreden klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Contract aangegaan. Wij zouden in 3 termijnen betalen en ik zou gebeld worden door het bedrijf. Geen telefoon gehad wel een paar weken later een rekening van €132,00. Gebeld was niet meer mogelijk om het in 3 termijnen te betalen. Nu mocht het dan wel als het vakantiegeld binnen was. Intussen wel een herinnering met als eind een dreiging incassobureau, deze mocht ik negeren. Containers zijn intussen 2 x schoongemaakt van de 6 x wordt niet gereageerd op mail en nieuwe afspraken voor reiniging komen ze niet na. Rekening nog niet betaald. We zouden ook nieuwe stickers krijgen want de oude zijn eraf .
Al met al slechte service.

De oplossing

Juiste service en nakomen beloften. Anders contract ontbinden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevreden klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over MCRS Dienstverlening?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen