Klacht MCRS Dienstverlening: Niet nakomen van de gemaakt contract afspraken.

Klachtnummer
# 292135
Gebruiker
Arjendjong
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wederom (6de keer!) worden de afspraken niet nagekomen. Elke keer die mooie beloftes , maar wanneer worden ze waar gemaakt.
Als een contract niet nagekomen kan worden door een bedrijf , heeft de klant het recht op ontbinding en teruggave van de contract kosten.
Graag dit spoedig regelen beste MCRS !!!! Helaas zie ik mij anders genoodzaakt er een officiële zaak van te maken.
Vr gr A de Jong

De oplossing

Terug betalen van de contract kosten.

2 reacties

  1. Auteur
    MCRS Dienstverlening
    Datum
    goedemorgen,
    er is telefonisch contact geweest
    mijn collega heeft de reden uitgelegd,er is afgesproken dat de containers vandaag gereinigd worden.
    door de vorst is dit later geworden dan gepland.
  2. Auteur
    MCRS Dienstverlening
    Datum
    de klant heeft inmiddels zijn schema en verdere afspraken van ons ontvangen via de mail

Ook een klacht indienen over MCRS Dienstverlening?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen