Klacht MDH Uitgeverij: acquisitiefraude / spoofacturen

Els24

Eerder dit jaar ben ik telefonisch gestalkt door dit bedrijf over het plaatsen van advertenties in allerlei krantjes en vage uitgaves. Einde augustus nadrukkelijk telefonisch en via email aangegeven niet meer benaderd te willen worden. In september en oktober werd ik steeds weer benaderd maar heb weer aangegeven niet te willen plaatsen en niet akkoord te gaan en niet meer gebeld te willen worden. Nu krijg ik steeds facturen en herinneringen die oplopen tot 450 euro voor diverse plaatsingen waar ik geen akkoord voor heb gegeven. Ik ben dit nu helemaal zat en heb mijn telefoonnummers laten opnemen in het belmeniet register en heb de mails met facturen en herinnering doorgestuurd naar Fraudehelpdesk onder vermelding acquisitiefraude / spookfacturen. Ik wil geen enkel contact meer met dit bedrijf.

stoppen met contact en geen email meer versturen met facturen en herinneringen.

MDH Uitgeverij is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Els24
MDH uitgeverij medewerkster heeft opnieuw gebeld en aangegeven een nieuwe factuur met boete te zullen sturen. Ook blijven er emails komen met aanmaningen. Ik neem nu de telefoon niet meer op.

Ook een klacht indienen over MDH Uitgeverij?