Klacht MDH Uitgeverij: acquisitiefraude / spoofacturen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333744
Gebruiker
Els24
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eerder dit jaar ben ik telefonisch gestalkt door dit bedrijf over het plaatsen van advertenties in allerlei krantjes en vage uitgaves. Einde augustus nadrukkelijk telefonisch en via email aangegeven niet meer benaderd te willen worden. In september en oktober werd ik steeds weer benaderd maar heb weer aangegeven niet te willen plaatsen en niet akkoord te gaan en niet meer gebeld te willen worden. Nu krijg ik steeds facturen en herinneringen die oplopen tot 450 euro voor diverse plaatsingen waar ik geen akkoord voor heb gegeven. Ik ben dit nu helemaal zat en heb mijn telefoonnummers laten opnemen in het belmeniet register en heb de mails met facturen en herinnering doorgestuurd naar Fraudehelpdesk onder vermelding acquisitiefraude / spookfacturen. Ik wil geen enkel contact meer met dit bedrijf.

De oplossing

stoppen met contact en geen email meer versturen met facturen en herinneringen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MDH Uitgeverij is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Els24
Datum
Uiteindelijke oplossing
MDH uitgeverij medewerkster heeft opnieuw gebeld en aangegeven een nieuwe factuur met boete te zullen sturen. Ook blijven er emails komen met aanmaningen. Ik neem nu de telefoon niet meer op.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MDH Uitgeverij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen