Wij vinden dat Meander MC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Meander MC: ik wil dat deze onterechte rekening niet door mij betaald hoeft te worden.
Details
Klacht
Bij binnenkomst blijft deze drs. Vidra met zijn rug naar me toe zitten en vraagt vervolgens wat hij kan doen, wacht tot hij omgedraaid is en ik begroet. hem Ben al vreselijk zenuwachtig voor bezoek van tandarts. Deze man luistert totaal niet naar mij, heeft zijn oordeel gelijk al klaar, kijkt niet eens in mijn mond (alleen naar de foto) en voelt 1 keer over de kaak. Nee doet niets voor me en vind hem echt geen aangename man en was het voor mij een slechte ervaring en werd dus niet geholpen.Nu heb ik hier ook een rekening van gekregen, het bedrag is 182,- en daar ben ik het echt niet mee eens, er werd bij binnenkomst een foto gemaakt, er is niet gevraagd of ik dit wilde. Ik ben niet netjes behandeld, er is niet naar mij geluisterd en gelukkig heeft mijn eigen tandarts wel een kies getrokken waar ik zoveel last van had. ook die rekening moet ik betalen. ik zou willen vragen om de het geld wat ik moest betalen bij Drs. Vidra weer teruggestort wordt op mijn rekening. van zilveren kruis naar meandergestuurd, dan eindeloze telefoongesprekken met meander, dan weer naar drs vidra en vervolgens mag meander dit oplossen wat ze niet doen.ik mag naar de geschillen comissie en gaat mij geld kosten
Gewenste oplossing
rekening kwijtscheldenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.