Wij vinden dat Meander MC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Meander MC: Ten onrechte gestuurde rekening dient ingetrokken te worden
Details
Klacht
Eind Februari heb ik ten onrechte een incasso ontvangen van Meander MC. Hierin werd vermeld dat ik 3 Januari 2017 niet aanwezig was bij een afspraak. Echter had ik in December al door gegeven dat ik t/m 8 Januari 2017 op vakantie zou zijn. Ik heb contact gezocht met de debiteuren afdeling en ontving de volgende reactie:
Geachte mevrouw Ophof,
Uw mail is doorgestuurd aan de teammanager van de polikliniek met het verzoek contact met u op te nemen. U ontvangt zo spoedig mogelijk verder bericht.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw M.E. Oostwouder | Debiteurenbeheerder Patiënten
Recentelijk ontving ik een herinnering gedateerd 27 maart 2017 om binnen 16 dagen te betalen.
ik heb nu de volgende reactie vie email verstuurd:
Hierbij deel ik u mede, dat er tot op heden geen contact is geweest met Meander Medisch Centrum m.b.t. de mij ten onrechte toegestuurde rekening.
Ik was dan ook zeer onaangenaam verrast, dat ik nu een herinnering toegestuurd krijg om deze rekening alsnog te betalen.
Ik ben het hier dus niet mee eens en wil dat dit uitgezocht gaat worden.
In december tijdens de behandeling heb ik aangegeven dat ik niet aanwezig zou zijn. Dit weet ik zo zeker, omdat er gezegd werd, dat de huidige behandeling dan weer opnieuw moest worden gestart.
Iki ben niet tevreden met de afhandeling van dit geschil. Er wordt niet geluisterd. Toch wordt ik gedwongen om te betalen. Dit is niet eerlijk.
Kunt u mij helpen om deze incasso stop te zetten, totdat het onderzoek voltooid is of om deze factuur in zijn geheel te vernietigen.
Vriendelijk groet,
A. Ophof
Gewenste oplossing
Graag ontvang ik per omgaande een bericht dat de incasso wordt stopgezet en dat dit probleem is opgelost.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.