Opgelost door Meander MC: Ten onrechte gestuurde rekening dient ingetrokken te worden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 258248
Gebruiker
Abby84
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Eind Februari heb ik ten onrechte een incasso ontvangen van Meander MC. Hierin werd vermeld dat ik 3 Januari 2017 niet aanwezig was bij een afspraak. Echter had ik in December al door gegeven dat ik t/m 8 Januari 2017 op vakantie zou zijn. Ik heb contact gezocht met de debiteuren afdeling en ontving de volgende reactie:

Geachte mevrouw Ophof,

Uw mail is doorgestuurd aan de teammanager van de polikliniek met het verzoek contact met u op te nemen. U ontvangt zo spoedig mogelijk verder bericht.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw M.E. Oostwouder | Debiteurenbeheerder Patiënten

Recentelijk ontving ik een herinnering gedateerd 27 maart 2017 om binnen 16 dagen te betalen.
ik heb nu de volgende reactie vie email verstuurd:

Hierbij deel ik u mede, dat er tot op heden geen contact is geweest met Meander Medisch Centrum m.b.t. de mij ten onrechte toegestuurde rekening.

Ik was dan ook zeer onaangenaam verrast, dat ik nu een herinnering toegestuurd krijg om deze rekening alsnog te betalen.
Ik ben het hier dus niet mee eens en wil dat dit uitgezocht gaat worden.
In december tijdens de behandeling heb ik aangegeven dat ik niet aanwezig zou zijn. Dit weet ik zo zeker, omdat er gezegd werd, dat de huidige behandeling dan weer opnieuw moest worden gestart.

Iki ben niet tevreden met de afhandeling van dit geschil. Er wordt niet geluisterd. Toch wordt ik gedwongen om te betalen. Dit is niet eerlijk.
Kunt u mij helpen om deze incasso stop te zetten, totdat het onderzoek voltooid is of om deze factuur in zijn geheel te vernietigen.

Vriendelijk groet,

A. Ophof

Gewenste oplossing

Graag ontvang ik per omgaande een bericht dat de incasso wordt stopgezet en dat dit probleem is opgelost.
Geboden oplossing
Er is aangeboden om de boete in te trekkenen daar ben ik tevreden over. Netjes afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Meander MC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Meander MC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen