Klacht Mebo AdviesGroep: Krijg geen kontakt. Blijf telefonisch in de wacht staan en op mail wordt niet gereageerd

Klachtnummer
# 414455
Gebruiker
Energie+++
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik krijg ongevraagd een mail, waarin staat, dat ik een nieuwe energieovereenkomst heb afgesloten bij DGB. Dit klopt niet en via een ander bemiddelingsbedrijf (Nederlands Energie Verbond) ben ik 3 weken geleden ook benaderd met een vergelijkbaar bericht.
Ik heb Mebo meerdere keren gebeld, maar blijf in de wachtrij staan. Ook nog een mail gestuurd met verzoek mij terug te bellen, maar ook dat gebeurt niet. Kortom MALAFIDE praktijken en hier wens ik verschoond van te blijven

Gewenste oplossing

Excuses aanbieden en vervolgens van het wereldtoneel verdwijnen!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mebo AdviesGroep is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Mebo AdviesGroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen