Klacht Mebo AdviesGroep: Opgelicht door MEBO AdviesGroep en mogelijk ook een andere partij die ermee samenwerkt.

T. Strous

Volgens DGB-energie MEBO heeft voor mij een switch uitgevoerd naar deze energie bedrijf. Het zijn me veel lagere tarieven beloofd en dit was ook de reden van mij overstap. Ik vroeg ook 1-jaarig contract en zeker geen 5 jaar vast zoals het nu het geval is. Omdat ik niet zo goed met computer om kan gaan is het iets te lang geduurd tot ik de oplichting geconstateerd heb. Ik heb geprobeerd om deze bedrijf te bellen, maar ze nemen het niet op of het lijkt alsof deze telefoonnummer niet bestaat. DGB meent dat deze telefoonnummer klopt en ze hebben, volgens hen eigen zegen , voor mij een terugbelverzoek ingediend, maar zonder resultaat. Als ik nu zelf ga overstappen naar een andere goedkopere leverancier dan moet ik nog eens boete betalen.

In de eerste instantie weet ik het niet wat jullie voor mij kunnen doen.
Het is duidelijk dat hier over een oplichting gaat. Waarom zou ik overstappen naar duurdere energie- maatschappij terwijl de tarieven zijn steeds aan het dalen ? Kunnen Jullie vertellen wat mijn rechten zijn?
Ik wil van mijn contract af zonder boete,kan dat?

Mebo AdviesGroep is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Mebo AdviesGroep?