Klacht Mebo AdviesGroep: Opgezegd contract tóch in werking gezet?

Klachtnummer
# 414414
Gebruiker
boor
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nadat ik door misleiding ongewild was overgestapt naar andere energieleverancier, heb ik het contract opgezegd (binnen de termijn van 2 weken). Na twee weken (6-1-2010) kreeg ik echter tóch een bevestiging van de overstap. Alleen nu niet vanuit Bespaarkompas, maar vanuit Mebo AdviesGroep (weer een ander bedrijf dat mijn gegevens heeft).
Ik probeerde meteen te bellen: Mebo Adviesgroep neemt niet op. Omdat de bevestiging ondertekend was door DGB heb ik hen gebeld.
Zij geven aan dat het een fout is in hun administratie.

De klacht bij Bespaarkompas was nog niet naar tevredenheid afgerond, omdat ik niets meer van ze vernomen heb, hoewel ik om een bevestiging van het verwijderen van mijn gegevens heb gevraagd. Dit is het vervolg op die klacht.
Heeft Bespaarkompas een ander bedrijf in de arm genomen om het nóg eens te proberen?
Wat gaat DGB doen met dit soort praktijken?

Gewenste oplossing

Gegevens verwijderen uit administratie Bespaarkompas en Mebo Adviesgroep;
Bevestiging binnen een week dat dit gebeurd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mebo AdviesGroep is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Mebo AdviesGroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen