Klacht Medela Benelux: Klacht zuigkracht borstkolf Freestyle

Cindy

Ik kocht in november 2013 de Freestyle borstkolf bij Thuiszorgwinkel Capelle, Bermweg 69c/d 2906 LB in Capelle aan den IJssel. Ik merkte dat één kant minder goed zoog. De kolf werd doorgemeten. Het probleem werd erkend en opgelost (onderdeel vervangen). Na enkele dagen trad het probleem opnieuw op. Ik kreeg een nieuwe borstkolf aangeboden door de winkel. Na enkele dagen trad hetzelfde probleem op, soms kolfde ik zonder problemen maar meestal zoog 1 kant slecht . De kolf werd opnieuw doorgemeten en het probleem werd weer erkend door de winkel, echter Medela stond erop dat de kolf door een dubbele meter nogmaals werd doorgemeten. De kolf was niet defect aldus Medela. Ik heb harde plekken op mijn borsten omdat ik ze niet goed leeg kan kolven. Ben er minimaal een 30 tot 45 minuten mee bezig per kolf sessie (ik kolf 5/6 keer per dag). Voorheen heb ik fulltime 9 maanden gekolfd met de pump in style en was zeer tevreden. Helaas heb ik nu het vertrouwen verloren in het produkt Freestyle.

Omdat ik geen vertrouwen meer heb in het produkt (Freestyle) zou ik graag mijn geld terug willen van Medela. Mocht ik via Medela nog een Pump in style kunnen aanschaffen dan zou ik daar heel blij mee zijn ( ik weet dat het produkt niet meer verkocht wordt), als ik via Medela geen pump in style kan aanschaffen dan kan ik via de thuiszorgwinkel van het geld dat ik eventueel terug krijg van Medela de Symfony (dit vind ik ook een bijzonder fijn kolfapparaat) huren voor enkele maanden. Het betekent wel dat ik dan niet kan kolven als ik weer ga werken in Februari 2014 (eventueel kan ik overwegen het grote apparaat toch mee te nemen naar mijn werk).

Wij vinden dat Medela Benelux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Medela Benelux?