Opgelost door MedHorses: Het niet leveren van het bestelde + betaalde product

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 433845
Gebruiker
Jester2015
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 25-3-2020 een order geplaatst.
Harry's Horse Zadelkruier 3 zadels, levertijd, 1 - 6 werkdagen.

Direct een bevestiging gehad van mijn bestelling via de mail. De betaling had ik ook direct gedaan op 25-3-2020.

Op 2-4-2020 een mail gestuurd naar het bedrijf, met de vraag wat de status is en dat ik geen Track & Trace code heb ontvangen. Geen reactie op gekregen.

Tekst wat op hun website staat:
Op de dag van verzending van uw pakket ontvangt u persoonlijk een Track & Trace code via de e-mail waarmee u uw pakket kunt volgen. Zo kunt u zelf uw pakket in de gaten houden.

We zitten nu op werkdag 8, nul reactie.

Gewenste oplossing

Product leveren (+ track& trace code ontvangen)
binnen 3 werkdagen in huis.

of direct geld terug storten.
Geboden oplossing
Geld terug gestort
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    MedHorses
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MedHorses?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen