Opgelost door Media Markt: "Ik ben toch niet gek!!??"... volgens Essent bij de Media Markt wel

John

Wat oriënterend naar bij de MM in Duiven viel mij een kleine aanduiding op de prijskaartjes op. In hele kleine letters stond op diversen kaartjes: extra korting 175 ? Bij navraag blijk het gaan om een energiecontract van Essent. De verkoper trok direct een coupon uit zijn borstzak en vertelde dat je "en" goedkope energie krijgt "en" 175 euro extra korting als je overstapt naar Essent. "En", zo vertelde de verkoper; het is momenteel zelfs 200 euro. Nou dat klinkt interessant. De verkoper nam ons mee naar de bg waar een verkoper van Essent opgesteld in een hoekje stond te wachten. Toen we aangaven het niet te zitten om over te stappen werd de Essent verkoper wel erg opdringerig en lastig. Wat me opviel was dat de verkoper van de MM een paraaf moest zetten op een lijst. Na deze onprettige manier van benaderen gingen wij terwijl er een andere verkoper van MM met andere mensen aankwam en ook een paraaf op de "lijst" zette. Deze manier hoort niet thuis bij MM!!!!

Van MM verwacht ik duidelijke uitleg waarom er op deze best wel agressieve wijze door medewerkers mensen naar de stand van Essent meegenomen worden om vervolgens ook nog op een onprettige manier benaderd word als je aangeeft niet over te willen stappen. Het voelt als één grote provisie bolwerk tussen Media Markt, de verkopers en Essent. Onprettig en voelt niet gemakkelijk. Bij niet overstappen krijg je te horen dat je echt gek bent!

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat u deze ervaring heeft overgehouden aan uw bezoek bij Media Markt. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Duiven geeft aan de klacht met u te hebben uitgesproken.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    John
    Prettig telefoongesprek gehad met vestigingsdirecteur die deze klacht direct en serieus heeft aangepakt. Ik vertrouw erop dat ook andere klanten van de Mediamarkt niet meer op deze manier bejegend worden. Een goed gevoel over de manier van afhandeling van deze klacht. Top Mediamarkt!

John

Ook een klacht indienen over Media Markt?