Klacht Media Markt: €100 geld terug actie

Bogdanovic

Ik heb een Samsung TV bij Media Markt gekocht met €100 geld terug actie via Samsung.
Bij het invullen van formulier werd om gegevens gevraagd en toen bleek dat,waar precies desbetreffende gegevens op de doos staan, juist die stikker eruit geknipt was.
Om geld terug te ontvangen heb ik precies dat stikker nodig. Terug naar de winkel, vertelt dat de stikker niet op de doos stond. Er is mij vertelt dat ze op de video beelden kunnen zien dat ik de winkel verlaat met stikker erop. Vanwege privacy wet, wilden ze de beelden niet laten zien.
Ik geloof ze niet, ze deden heel vaag erover.
Op die beelden sta IK, dus welke privacy wet? Op de andere kant van de doos staat soort gelijke stikker maar, niet wat ik nodig heb. Ik denk dat ze zich vergissen maar doordat ik de beelden niet mag zien, kan ik dat ook niet bewijzen. Ik ben gelijk van de winkel naar huis gegaan, niemand anders had toegang tot de doos. Ik ben ervan overtuigd, dat iemand anders de stikker eruit heeft geknipt bij de Media Markt.
Hierdoor loop ik dus €100 mis.

Ik zou graag alsnog de beelden willen zien en anders €100 van de Media Markt ontvangen.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw cashback aanvraag niet in behandeling genomen kan worden bij Samsung omdat de sticker met gegevens ontbreekt. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht in welke vestiging u de aankoop heeft gedaan.

In afwachting van uw reactie.

Mw. K. Saini

Bogdanovic
    Fijn dat u zo snel reageert,
    Media Markt Zoetermeer

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Zoetermeer en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. K. Saini

Geachte,
    Ik ben al bij filiaal Zotermeer geweest, ze hebben mij al medegedeeld dat ze niets voor mij kunnen doen. Vandaar mijn klacht bij klachtenkompas.
    Ik wacht af tot ze contact met me opnemen, ben benieuwd!
    Alvast bedankt

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben zojuist een terugkoppeling ontvangen van MediaMarkt Zoetermeer. De klantenservice heeft de beelden samen met de beveiliging bekeken en zij geven aan dat uw televisie met barcode is geleverd. Daarnaast heeft de klantenservice ook contact gehad met Samsung. Samsung heeft aangegeven dat zij graag uw factuurnummer en een foto van het serienummer willen ontvangen, zodat zij kunnen nagaan of de code al is gebruikt. Indien deze nog niet is gebruikt kunnen wij via Samsung alsnog een regeling treffen in de vorm van een giftcard. Graag ontvangen wij via Klachtenkompas graag uw factuurnummer en een foto van uw serienummer.

In afwachting van uw reactie.

Kavita Saini
    Geachte,
    Bedankt voor uw reactie.
    Toch denk ik dat ze bij de Media markt Zoetermeer in de war zijn met de code die aan de andere kant van de doos zit.
    Als ik zelf de barcode zou hebben dan zou ik u niet hoeven lastig vallen.
    Hoe dan ook, in de bijlagen kunt u foto van het serienummer en factuurnummer zien.
    Mocht u nog iets nodig hebben dan hoor ik dat graag.
    Media Markt

Bedankt voor uw reactie en het toesturen van de gevraagde gegevens. Wij hebben alle documenten doorgezet naar MediaMarkt Zoetermeer en hen verzocht om alles door te zetten naar Samsung. Zodra wij hierover een terugkoppeling ontvangen, nemen wij direct contact met u op.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Kavita Saini
    Geachte Kavita Saini,
    U zegt dat ik formulier moet invullen en mailen naar Media Markt Zoetermeer.
    Mijn vraag is hoe kom ik aan dat formulier?
    Ik hoor graag snel van u.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren