Klacht Media Markt: "Vandaag besteld? Morgen in huis!" Beter: over twee weken nog niet in huis

Klachtnummer
# 305952
Gebruiker
Richard6970
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een tv besteld met installatieservice. Totaal onduidelijke levering, niet op de website te vinden hoe het nu gaan plaatsvinden. Een week later nog geen tv in huis. Media Markt verwijst door naar Dynalogic die dit zou regelen. Dynalogic die de tv gaat installeren zegt dat er een sorteerfout is gemaakt ze ze zullen terugbellen. Werken niet het weekend, dus ben al ruim twee weken verder en nog geen tv. Dynalogic werkt niet in het weekend en alleen op werkdagen tussen 09:00 17:00 uur. Hier heb ik niks aan omdat ik door de week werk op deze tijden. Ze zijn vandaag niet komen opdagen en dat kost me een vrije dag. Volgende week mag ik weer een vrije dag opnemen om Dynalogic tegemoet te komen in haar volstrekt onacceptabele werktijden. Tijden zijn tussen 09:00 en 17:00 uur en dit kost je een hele dag. Dit is niet realistisch.

De oplossing

Media Markt laat installaties en bezorging uitvoeren door Dynalogic. Bedrijf werkt op onacceptabel ouderwets slechte tijden die niet meer passen in de recente economie. Je kan een vrije dag opnemen en wachten tussen 09:00 en 17:00 tot ze komen opdagen en als het niet lukt kan je op de pagina van hun zien dat ze niet komen en dan kan je bellen voor 45 ct p/minuut! Ongelooflijk dat Media Markt hun service laat afhandelen door een bedrijf als dit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u opgenomen en uw klacht inhoudelijk besproken.

    Wij willen onze excuses aanbieden voor het ontstane ongemak en zullen uw feedback meenemen bij het beoordelen van onze processen.

    Hopende u hiermee van dienst te zijn.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Richard6970
    Datum
    Dank voor de reactie

Ook een klacht indienen over Media Markt?