Klacht Media Markt: (Web)Flop-shop Mediamarkt

Sander Baggerman

Op 1-10-2017 een chromebook besteld op de webshop van de mediamarkt met een levertijd van 4 tot 5 werkdagen. Helaas niks gezien of gehoord, dus gebeld. Problemen met de voorraad wordt verteld en het zou één week later worden verwacht. Prima wachten we langer... Na één week nog niks. Weer gebeld en het zou na het weekend zijn. En je raad het al. Weer niks... dus contact opgenomen en ze zouden het uitzoeken en via mail op de hoogte houden binnen 48uur. Ook dit haalt de mediamarkt blijkbaar niet. Net telefonisch de gehele bestelling geannuleerd want het zou nog wel een week kunnen duren. Inmiddels dus een paar honderd euro betaald en bijna 3 weken later nog niks. Bij de bestelling was het 18% korting ivm 18jarig bestaan. Bij navraag of ik deze chromebook bij een mediamarkt zelf kon ophalen en dan alsnog die korting zou kunnen krijgen was het antwoord nee, dan moet u de volle prijs betalen. Top service van de webshop. Wat een baggerzooi....

Als je iets NIET kan bezorgen, zet het dan ook NIET op de website. En van alle beloftes die niet waargemaakt worden, is het verhaal er niet beter op geworden.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw laptop niet geleverd kon worden, omdat de Acer Chromebook niet meer op voorraad was. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uit gegevens in onze administratie kunnen wij inderdaad zien dat u uw bestelling heeft geannuleerd. Helaas is het niet mogelijk om een nieuwe laptop aan te schaffen met 18% korting omdat de actie: MediaMarkt 18 jaar is afgelopen. Wij waarderen het ten zeerste als een klant zijn ervaringen deelt ter verbetering van het leveringsproces. Ik wil u daarom ook bedanken voor het melden van uw klacht

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?