Klacht Media Markt: (MAANDAGOCHTENDPRODUCT)HP chromebook

Joyce

mijn HP chromebook gekocht bij de media markt in Amsterdam noord 2x voor reparatie
gebracht binnen 30 Januari /18 Juni heb gevraagd voor een nieuwe of mijn geld terug
kreeg Vrijdag 7 Augustus pas antwoord, volgens de mediamarkt moet het 3x stuk gaan voordat ze een beslissing nemen.
gebeld/gemaild rechtshulp ingeschakeld helaas.
ik kan op het net nergens de procedures van de media markt vinden.
zij hebben dat nagevraagd bij de leverancier en die beslissen wat er mee gebeurd dat staat in mijn mail.

wil gewoon mijn geld terug of een nieuwe Chrome book

Joyce
    11/08/15 chromebook op gehaald bij de media markt ze blijven vast houden dat pas na drie reparaties recht is op een nieuwe apparaat dat beslist de reparateur en leverancier van de media markt genaamd CSU.
    Joyce
    SORRY in mijn vorige reactie schreef ik CSU dat moet zijn CSN
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat uw chromebook na de eerste reparatie wederom niet naar behoren functioneerde. Excuses voor het ongemak.

Graag geef ik u uitleg welke rechten u heeft indien u product gebreken vertoont bij normaal gebruik.

Indien een product binnen de economische levensduur, bij normaal gebruik, gebreken vertoont dient u Media Markt in de gelegenheid te stellen uw product te herstellen. Dit geldt ook indien een product een tweede keer defect gaat, zoals bij u het geval is. Het is anderzijds niet redelijk dat een product eindeloos wordt hersteld. Met deze reden hanteert Media Markt een aangepaste procedure indien een product voor een derde keer gebreken vertoont. Kort samengevat wordt het product voor een derde keer onderzocht door het geautoriseerde service center. Zodra het service center het defect constateert, het gebrek bij normaal gebruik is ontstaan en de eerdere twee opdrachten onder garantie zijn hersteld, wordt de koop ontbonden. Dit is echter geen wettelijke verplichting of een geschreven regel.

Inmiddels is uw product hersteld en gaan wij er positief gestemd vanuit dat deze naar behoren blijft functioneren.
    Mocht uw chromebook onverhoopt wederom gebreken vertonen dan wordt de zojuist vermelde oplossing uiteraard toegepast.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Joyce
    ZO, ik heb gisteren mijn chromebook opgehaald bij de mediamarkt en heb het op de oplader aangesloten ,en wat gebeurd er !!!!het is om te huilen want of de accu is nog steeds defect ,dus morgen weer voor de derde maal naar de mediamarkt binnen 7 maanden.

Mijnheer Pakvis van de MEDIAMARKT wat vindt u hiervan.
    Joyce
    donderdag weer naar de mediamarkt voor mijn laptop, alles is goed afgelopen dankzij een hele lieve dame aan de balie die mij nog herkende van de dinsdag er voor met al mijn klachten mails, zij heeft direct de teamleider er bij gehaald en uit eindelijk toch mijn geld terug met goed advies van de desbetreffende teamleider ben ik naar huis gegaan met een ASUS tablet/laptop.
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Goed om te vernemen dat uw klacht uiteindelijk naar tevredenheid is afgehandeld.

Wij wensen u veel zorgeloos plezier met uw nieuwe laptop.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?