Klacht Media Markt: geen imei nummer op de bon

Yilmaz

Op 13-08-2013 heb ik een toestel gekocht bij media markt.op de bon staat geen serienummer of Imeinummer.ik kan mijn toestel niet starten en ben naar apple Den Haag geweest.medewerker heeft betaalbewijs gevraagd en ik gaaf mijn bon maar zonder imei nummer wel mijn naam en adres.volgens apple is deze bon niet voldoende.ik kan bij apple gratis geholpen worden als ik een bon met imeinummer had.en meida markt kan mij geen bon geven met imeinummer,maar tegen bepaalde bedrag kunnen ze mij wel helpen en ik wil zeker geen cent betalen terwijl mijn toestel gratis gemaakt kan worden.

Een bon met imei nummer of gratis geholpen worden.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat er geen imei nummer of serienummer op de bon staat. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Den Haag en zullen wij ons uiterste best doen om een oplossing voor u te vinden. Zodra er meer bekend is hoort u van ons.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Den Haag vernomen dat er inmiddels contact is geweest. De klacht is besproken en er is een passende oplossing aangeboden.

Graag vernemen wij of u tevreden bent over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland