Klacht Media Markt: geen service, bestelling webwinkel Media Markt

sad Niet opgelost
Dolphin5

Bestelling webwinkel Media Markt

(geen service)

In de avond een bestelling geplaatst bij Media Markt webwinkel. Belangrijk voor mij was de “volgende dag levering”.
De fysieke winkel had dit artikel niet in voorraad (Alphen aan den Rijn), waar ik ook woon. Hier doe ik regelmatig mijn inkopen.

Na bestelling ontving ik een “track en trace” link. Deze link werkte niet.

De volgende morgen gebeld met 0800-0366, het klantencontact nr. Hier kreeg ik een bandje, met de mededeling, dat met mij zou terugbellen.

Ze moeten nóg bellen, ( 7 uur later).

Het resultaat was, dat ik de bestelling de volgende morgen niet in ontvangst heb kunnen nemen, aan het kaartje te zien, dat ik in mijn brievenbus vond. Ik was “gewoon” thuis.
Dit, ondanks het feit, dat men bij mijn bestelling ook om het mobiel nr. vroeg, waar ik te bereiken was.

Nu kan dit laatste ook aan de besteldienst (Post.nl) hebben kunnen liggen, natuurlijk.

Omdat ik het apparaat dringend had, had ik die avond ook op de website van BCC gekeken.

Telefonische navraag leerde mij, rond 22.00 ’s avonds, dat men dit niet in de winkel op voorraad had.

De volgende keer bestel ik wel bij BCC, want daar krijg je nog ’s avonds laat iemand in persoon aan de telefoon.

reactie
prietpraat

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend dat u de levering van uw pakket bent misgelopen als gevolg van een niet werkende track & trace en het feit dat wij niet telefonisch bereikbaar waren. Onze excuses hiervoor.

Afgelopen woensdag hebben wij een storing gehad in onze telefooncentrale, waardoor niet alle telefoontjes binnenkwamen bij ons contactcenter. Dit probleem hebben wij gelukkig in de loop van de dag kunnen verhelpen.
    Het feit dat de track & trace niet werkt hebben wij uitgezet bij onze logistieke afdeling welke dit op zal nemen met PostNL.

Uit onze gegevens blijkt dat uw bestelling inmiddels is geleverd. Graag vernemen wij van u of de uiteindelijke levering van uw product naar wens is verlopen en u tevreden bent over het door u aangeschafte product.

Mw. N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Dolphin5

Geachte mevrouw Meijer,

In aansluiting op uw reactie, informeer ik u over het volgende.

Als het een storing was, had het meldingsbericht kunnen luiden, dát er sprake was van storing was.

Media Markt belde mij, gisterenmiddag, om 15.15 uur, ruim 24 uur later, terug.

Voor wat betreft de track & trace link; ik heb direct, na constatering, een print screen per e- mail verstuurd. Waarom werd hierop dan niet gereageerd? Of was er ook een storing bij de afdeling die de e- mails behandelt?

Het bestelde product heb ik moeten retourneren; een nieuwe bestelling heb geplaatst bij BCC en inmiddels ontvangen.

F L

Ook een klacht indienen over Media Markt?