Opgelost door Media Markt: 2 Fietsen besteld maar 1 geleverd, nu nog je geld zien terug te krijgen.

renesandra

Via de "gekke weken" 2 fietsen besteld. Deze zijn binnen een week geleverd, maar bij aflevering door de transporteur is er maar 1 fysiek geleverd.
Na contact met de transporteur en de Mediamarkt blijkt dat er 1 fiets "zoek/weg" is.

Na diverse contacten met de service dienst"( Men heft aangegeven dat de fiets werkelijk zoek was) heb ik de koop voor deze ene fiets maar opgezegd.

Dan krijg je als antwoord "Meneer wij gaan het bedrag overmaken naar U als de fiets weer terecht is, en dit doen wij na 5 werkdagen".

Het is nu 7 werkdagen verder en nogmaals contact opgenomen, deze 5e medewerker heft ook haar excuses aangeboden maar er is nog steeds geen zicht op de uitbetaling.
"Het ligt bij onze backoffice en deze kunt u niet benaderen"

Dus daar zit ik dan, beloofd thuis aan 2 dames een nieuwe fiets, 1 rijdt er nu op en de ander....................................

Dit is in het kort het relaas en laten we maar afwachten of ze nu "service" gaan verlenen.

Of het geld of een witte fiets zodat mijn 2e dame ook vrolijk kan gaan fietsen.

Media Markt
    Geachte heer Nieuwenburg,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zouden wij van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie.

Floortje Meijer
    Media Markt Online
    renesandra
    Floortje, ik ben vanaf nu weer bereikbaar.
    Media Markt
    Geachte heer Nieuwenburg,

Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals telefonisch besproken maken wij voor u in orde dat de fiets morgen alsnog bij u zal worden geleverd. Ik zal morgen in de ochtend contact met u opnemen zodat ik dit indien gewenst nog kan verplaatsen. Mocht u in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij graag van u.

Floortje Meijer
    Media Markt Online
    renesandra
    Het probleem met de fiets is door Floortje van de Mediamarkt zeer snel opgepakt en opgelost, hij stond de volgende dag bij on thuis. Tijdens hetzelfde gesprek heeft Floortje mij een toezegging gedaan om het "emotionele leed" te verzachten, iets wat door de brievenbus past. Hier wacht ik nog steeds op (2 weken????).

renesandra

Ook een klacht indienen over Media Markt?