Klacht Media Markt: 2 maanden een kapotte laptop en geen oplossing

Klachtnummer
# 300231
Gebruiker
Fais21
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Voor mijn opleiding had ik een laptop nodig. Ik heb toen in september 2017 een hp laptop gekocht bij de mediamarkt. Sinds februari 2018 begon de laptop regelmatig uit te vallen. Ik ben hier toen mee naar de mediamarkt gegaan. Mijn laptop werd opgestuurd. Ik heb toen 2 weken zonder laptop gezeten. De reparatie bestond uit herconfiguratie systeem software en het vervangen van kabels. Op 9 maart 2018 was ondanks de reparatie het probleem niet opgelost. Mijn laptop bleef steeds uitvallen. Ook is de laptop na de reparatie trager geworden. Ik ben toen weer teruggegaan en toen hebben ze de laptop weer opgestuurd. Ook dit heeft weer ongeveer 2 weken geduurd. Deze reparatie bestond uit : herconfihuarie systeem software en vervanging moederbord. Ik zit inmiddels al bijna een maand zonder laptop.
Op 28 maart 2018 ben ik weer terug gegaan aangezien mijn laptop nog steeds dezelfde problemen had als in februari. Mij werd toen in de winkel verteld dat ze mijn laptop weer op moesten sturen om het probleem vast te kunnen stellen. Het is inmiddels 13 april en ik heb vandaag pas te horen gekregen na een week bellen dat het probleem opeens niet meer vast gesteld kon worden. Ik zit al bijna 2 maanden zonder laptop en omdat ze zeggen dat er geen probleem is krijg ik een kapotte laptop terug.
Ik kan geen kant op, geld weg en een kapotte laptop terug.

De oplossing

Geld terug zodat ik eindelijk een goede laptop kan kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben uw klacht voorgelegd aan MediaMarkt Eindhoven Centrum met het verzoek deze verder in behandeling te nemen en hierover contact met u op te nemen.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Fais21
    Datum
    Helaas is de mediamarkt wederom niet met een oplossing gekomen. Ik kon afgelopen vrijdag 19 april mijn laptop weer ophalen. Volgens de mediamarkt was er helemaal niks mis mee. Ondanks dat ik een bericht heb gekregen vanuit het hoofdkantoor dat er een oplossing zou komen is dit Nog steeds niet gebeurt. Ik kreeg in de winkel van Eindhoven centrum te horen dat dit filiaal andere regels hanteerd dan het hoofdkantoor. Dus werd ik weer noodgedwongen om mijn kapotte laptop mee naar huis te nemen omdat er niks aan de hand zou zijn. Vervolgens kom ik thuis en wil ik mijn laptop weer opstarten , zit er een code op. Ik kwam met geen mogelijkheid in mijn eigen laptop. Ik ben op zondag 21 april weer terug naar de winkel gegaan om te vragen of de code eraf gehaald kon worden. Maar in de winkel vertelde ze dat ze helemaal niks wisten over een code. Na een lange discussie met de eindverantwoordelijke kwam hij erachter dat er in de winkel een code op was gezet, maar niemand wist wat de code was of hoe die code eraf gehaald kon worden. Ik kreeg het advies om maar lekker even de stad in te gaan, binnen een half uurtje zou ik een telefoontje krijgen als de code eraf was gehaald. Helaas werd dat half uurtje 3,5 uur en kreeg ik een kwartier voor sluitingstijd een telefoontje dat ik mijn laptop kon ophalen. Eenmaal aangekomen bij de winkel waren ze al gesloten. Dit noemt de mediamarkt dus een oplossing.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen en uw klacht inhoudelijk besproken. Ook hebben wij zojuist telefonisch contact gehad met MediaMarkt Eindhoven Ekkersrijt.

    Graag vernemen wij van u zodra u de laptop in de vestiging heeft opgehaald.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen