Opgelost door Media Markt: 24 uurs levering klopt niet

Debs

Afgelopen donderdag heb ik een laptop en nog 3 andere artikelen besteld van ruim 1000 euro. Vrijdag zag ik staan dat de artikelen bleven hangen op uw artikel wordt voorbereid voor verzending dus ik dacht ik zal even bellen. Ik werd heel onvriendelijk geholpen en ze konden mij helemaal niks vertellen en waarschijnlijk zouden ze vandaag of morgen wel doorlopen. Ze konden niet kijken welke van de 3 artikelen niet leverbaar was. Heb verteld dat er bij alle 3 de artikelen nog steeds 24 uur levering stond en daar werd niet op gereageerd. Ook konden ze me niet vertellen wanneer ik te horen zou krijgen hoe lang het zou duren en ik kon mijn geld niet terugkrijgen zolang ik het artikel niet had. Zaterdag nog een keertje gebeld. Toen stond er nog steeds 24 uurs levering bij. Al met al ben ik zeer onvriendelijk geholpen en moest ik maar niet zeuren en ze konden helemaal niks voor mij doen.

Graag zou ik weten hoe lang het duurt dat de levering kan plaatsvinden, Ik heb de laptop volgende week echt nodig aangezien ik een bedrijf heb dus ik zou het volgende week graag willen hebben en anders zo snel mogelijk mijn geld terug zodat ik een andere laptop kan kopen of een andere oplossing! En excuses voor de onvriendelijkheid van afgelopen vrijdag aan de telefoon.

Geachte heer/mevrouw van Herwijnen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling nog niet is uitgeleverd, hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
    We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Debs
    Dank u wel voor uw snelle reactie alvast, ik wacht u mail of telefoontje af.
    Vriendelijke groet,
    Debora van Herwijnen
    Debs
    Mijn klacht is dit keer serieus genomen en ik ben netjes te woord gestaan. Helaas was er geen ander alternatief om een zelfde merk laptop te krijgen. Dus ik krijg netjes binnen 3 tot 5 werkdagen mijn geld teruggestort. Zodra mijn geld binnen is zal ik deze klacht afsluiten.
    Geachte heer/mevrouw van Herwijnen,
    Bedankt voor uw reactie. Inmiddels is er contact met u geweest over uw bestelling welke niet uitgeleverd was. Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten zodra u de terugbetaling ontvangen heeft.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Andrea van Swieten
    Debs
    Het bedrag is netjes op mijn rekening teruggestort zoals beloofd.
    Geachte heer/mevrouw van Herwijnen,
    Hartelijk dank voor uw terugkoppeling en prettig te vernemen dat de terugbetaling is voltooid. Indien wij niet reageren op dit bericht, zal de klacht op klachtenkompas open blijven staan. Graag verzoeken wij u dan ook de klacht af te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Erik de Wit
    Klacht is hierbij afgesloten

Debs

Ook een klacht indienen over Media Markt?