Klacht Media Markt: 2de hands afzuigkap geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 312811
Gebruiker
Kerst
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Online een Afzuigkap besteld
Niet compleet en doos was open geweest.
Mediamarkt verkoopt gebruikte spullen als nieuw en geeft vervolgens niet thuis als je daar over klaagt.

De oplossing

Nieuwe afzuigkap bezorgen en de oude ophalen.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Dank voor uw bericht, wij willen u graag onze excuses aanbieden.

    Wij hebben inmiddels begrepen dat u samen met de winkel in Leeuwarden al tot een oplossing bent gekomen.
    Zij zullen voor u een nieuwe afzuigkap bestellen en deze aan u uitgeven.

    Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en als er vragen zijn horen wij het graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kerst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zou een nieuwe afzuigkap bij Smeg besteld worden. Keurig telefoontje gehad dat deze binnen was. Vanavond opgehaald was de doos weer open geweest. en zitten er krassen op de achterkant en is het glas erg vies met vieze handtasten erop. omdat aanstaande Donderdag mijn nieuwe keuken geplaatst word ben ik maar akkoord gegaan met een korting. Maar ik vind de werkwijze schandalig Je beloven dat er ee nieuwe besteld word maar ondertussen een beschadigde leveren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen