Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: 2de keer telefoon van mediamarkt emmen ie binnen een maand stuk is en kapot terug komt van reparatie , geen recht op leentoestel
Details
De klacht
Op vrijdag in maart een galaxy s4 gekocht bij thuis komst beschadigd in doos, smaandags gelijk terug 3 week op gestuurd voor repa gewoon nog kapot terug. Na veel gezeur geld terug nu daar een lg g90 gekocht binnen 4 week kapotte pixels en los contact,valt uit. Mee terug Krijg ik een leentoestel met barsten maar we .met email voor mijn werk de volgende ochtend gelijk terug want onderkant touch werkt.niet ze hadden niks anders nou mijn tel 2 week opgestuurd geweest los contact goed maar op 5 plekken pixels stuk kwam ik gelijk achter bij thuis komst gebeld om half 9 na een kwartier werd ik weg gedrukt weer gebeld en.om 5 over 9 nam er nog geen 1 op en werd de lijn gesloten de volgende ochtend om 10 uur bij de winkel moet hij gelijk weer op gestuurd worden voor 2 week ik eisde een andere toestel maar dat zat er niet ik wilde dan wel een leentel met mail voor mijn werk hij zij ze waren niet verplicht en had alleen met sms ik ben weggegaan heb gezegd dat dit echt slechte service isDe oplossing
Geld terug en we nemen afscheid. Andere toestel uit de winkel heb een duur abonnement die ik steeds niet kan benutten en zit met mail voor mijn werk. Respect van personeel kwam neer dat lg gewoon niet best was en het een beetje erbij hoorde deze problemen. Heb gevraagd om een demo toestel uit de kiezen dan was het klaar en misschien wat bij te leggen nee deze was kapot en dat kon niet. Parkeer geld vergoeding steeds dat moet ik na de winkel omdat de telefoon niet beantwoordt wordt met die s4 toen ookBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.