Klacht Media Markt: 2e x totaal uitvallen surface tablet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 104281
Gebruiker
Anoniem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Binnen de garantieperiode is mijn tablet voor de 2e x compleet uitgevallen en zit er geen leven meer in. Ik kan er helemaal niet meer mee. De eerste keer is hij gerepareerd en was ik mijn tablet een aantal weken kwijt. Daarnaast kon ik niet meer mijn persoonlijke gegevens wissen en was ik na de reparatie al mijn instellingen en gegevens kwijt. Binnen een half jaar gebeurd mij dit voor de tweede maal en zou ik hem weer ter reparatie aan moeten bieden met hetzelfde gevolg als boven. Media markt geeft aan dat zij het recht hebben om de mogelijkheid te hebben een apparaat 3 x te kunnen repareren.

De oplossing

Ik wil een nieuw tablet of mijn tablet inleveren en mijn aankoopbedrag terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw/meneer,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw tablet niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.Indien uw product niet naar behoren functioneert is Media Markt (uw leverancier) verantwoordelijk het product kosteloos te herstellen, indien het defect bij normaal gebruik is ontstaan. Mocht reparatie niet mogelijk zijn, of niet binnen een redelijke termijn worden hersteld, dan wordt het product omgeruild. Is omruil niet mogelijk dan wordt de koop ontbonden.Gezien uw tablet wederom niet naar behoren functioneert verzoeken wij u deze bij Media Markt aan te bieden zodat de tablet kan worden onderzocht bij het Microsoft service center, zodat deze als bovenstaande kan worden behandeld.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Dit is dezelfde oplossing zoals aangegeven heb ik mijn klacht. Ik wil hem niet opnieuw gerepareerd hebben, maar een nieuw apparaat hebben of mijn geld terug. Ik vind het absoluut geen service om alweer na een paar maanden voor hetzelfde probleem mijn tablet te moeten inleveren, deze minimaal 3 weken kwijt te moeten zijn en daarna alles weer opnieuw te moeten instellen. Het is voor mij geen betrouwbaar app. meer.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw/meneer, Bedankt voor uw reactie.Wij begrijpen dat uw vertrouwen in het product is afgenomen gezien de klacht na een eerdere reparatie is terug gekomen. Echter dient u ons in de gelegenheid te stellen het defect nogmaals te verhelpen door middel van herstel met als doel dat u het product probleemloos kan blijven gebruiken.
    Er is op het moment geen sprake om het product om te ruilen of het geld terug te geven.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Inmiddels is de tablet naar Media Markt ter reparatie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen