Klacht Media Markt: 2x verkeerd moederbord gemonteerd; ook de 2e reparatie is foutief uitgevoerd

Klachtnummer
# 482698
Gebruiker
H.A.W. Leenders
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Senseo voor reparatie aangeboden. Reparatie is door Mediamarkt zelf uitgevoerd, maar het verkeerde moederbord is gemonteerd waardoor de functie voor extra-sterke koffie niet werkt.
Opnieuw de senseo voor reparatie aangeboden met een duidelijke omschrijving van de klacht. Niettemin opnieuw hetzelfde resultaat

De oplossing

Ik stel voor dat Mediamarkt het produkt aanbiedt bij Philips zelf, binnen de garantie op de vorige reparatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen