Klacht Media Markt: 2x voor niets naar de winkel?!

Klachtnummer
# 158773
Gebruiker
bart
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op zaterdag 05-03 was ik in de mediamarkt in Amersfoort om een 3 tal artikelen te kopen. Echter bleek er slechts 1 aanwezig in de winkel. De overige 2 artikelen heb ik in 2 losse bestellingen online gedaan. Bij het online bestellen werd aangegeven dat ik de artikelen direct kon ophalen in de winkel in Almere. Hierop ben ik de artikelen de volgende dag (zondag 06-03) gaan ophalen. Deze bleken nog niet in het filiaal gearriveerd te zijn en ben ik dus, dankzij foutieve informatie op de website, voor niets naar het filiaal gereden.
Aangezien ik de producten die dag nodig had, heb ik deze elders aangeschaft. Nu wil ik de bestelling annuleren, maar dit is alleen mogelijk in de winkel?!

Ik ben al een keer voor niets naar de winkel gereden en ben niet van plan om dit nogmaals te doen. Het is toch belachelijk dat ik 2 keer naar een filiaal 25km verderop moet rijden voor een artikel wat ik niet eens aanschaf?!

Gewenste oplossing

Mijn bestelling annuleren en geld terugstorten zonder dat ik hiervoor weer 25km moet rijden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend dat uw bestelling niet tijdig bij de vestiging af te halen was. De bestelling is inmiddels geannuleerd en het aankoopbedrag zal binnen enkele dagen op uw rekening staan.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen