Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: 2x voor niets naar de winkel?!
Details
Klacht
Op zaterdag 05-03 was ik in de mediamarkt in Amersfoort om een 3 tal artikelen te kopen. Echter bleek er slechts 1 aanwezig in de winkel. De overige 2 artikelen heb ik in 2 losse bestellingen online gedaan. Bij het online bestellen werd aangegeven dat ik de artikelen direct kon ophalen in de winkel in Almere. Hierop ben ik de artikelen de volgende dag (zondag 06-03) gaan ophalen. Deze bleken nog niet in het filiaal gearriveerd te zijn en ben ik dus, dankzij foutieve informatie op de website, voor niets naar het filiaal gereden.Aangezien ik de producten die dag nodig had, heb ik deze elders aangeschaft. Nu wil ik de bestelling annuleren, maar dit is alleen mogelijk in de winkel?!
Ik ben al een keer voor niets naar de winkel gereden en ben niet van plan om dit nogmaals te doen. Het is toch belachelijk dat ik 2 keer naar een filiaal 25km verderop moet rijden voor een artikel wat ik niet eens aanschaf?!
Gewenste oplossing
Mijn bestelling annuleren en geld terugstorten zonder dat ik hiervoor weer 25km moet rijden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.