Klacht Media Markt: 3 jaar oude lcd tv

# 19798
Mark Jansen

3 jaar geleden kocht ik bij de mediamarkt arnhem een full hd tv.
Tot een maand trug was er niks aan de hand.
De eerste klacht was dat er tijdens het gamen een witte waas over het scherm te zien was.
Gister bij het opzetten van een blue ray dvd was de kwalitijd dermate slecht dat ik er spijt van had deze dvd op blue ray had gekocht.
En sindsdien is de kwalitijd van tv kijken via normale of hd kanalen ook dermate slecht dat het net lijkt of ik naar een oude beeldbuis met loszittende coax kabel aan het kijken ben.

Dit was om 25-10-2011.
Vanmiddag heeft de tv een nieuw symptoom gekregen namelijk:
Geen beeld maar wel geluid.
De televisie word heel erg warm aan de achterkant en met een fentilator op de achterkant geeft hij heel kort beeld.
Daarna valt het weer uit.

Heel erg jammer voor een tv van 3 jaar oud

Kostenloze reparatie

Media Markt
    Geachte meneer Jansen,Bedankt voor het melden van uw klacht.U heeft eerder een klacht over uw televisie gemeld onder referentienummer # 14234. Ik begrijp uit uw huidige klacht dat de klachten niet zijn opgelost en zijn toegenomen. Ik vraag mij af of uw televisie, zoals verzocht, is aangeboden voor analyse? Zo ja, wat is de conclusie uit deze analyse en heeft u hier een referentie nummer van?Ik verneem graag van u,Met vriendelijke groet,
    Mark Jansen
    Nee deze is toen niet ter analyse aangeboden.
    Reden was dat de klachten niet dermate ernstig waren dat het product onbruikbaar was.
    Ook kon ik toen geen vervangend scherm regelen.
    Inmiddels is het punt berijkt dat het product dus onbruikbaar is.
    Media Markt
    Beste meneer Jansen,In deze verzoek ik u wederom de televisie aan te bieden ter analyse om de oorzaak van de klacht te achterhalen.Pas na dergelijk analyse kunnen wij een inhoudelijke reactie aan u geven over deze klacht.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Mark Jansen
    Ik ga proberen deze maandag ter analyse aan te bieden.
    Dit zal uiterlijk dinsdag gebeuren.M.v.g.
    Mark Jansen
    De tv is afgelopen dinsdag bij mm arnhem aangeboden.
    Referentie nummer is 178171
    Media Markt
    Geachte meneer Jansen,Bedankt voor uw reactie,Uw televisie is inmiddels onderzocht bij het geautoriseerde service center. Uit analyse is gebleken dat de inverter/adapter defect is. Deze dient te worden vervangen om uw televisie weer naar behoren te laten functioneren. Doormiddel van het vervangen van inverter/adapter wordt de levensduur van uw product aanzienlijk verlengd en is het redelijk dat u een gedeelte meebetaald. Er is een prijsopgave naar u verstuurd op basis van bovengenoemde redenen.Met vriendelijke groet,
    Mark Jansen
    Gezien de reparatie kosten en de vermoedelijke verlenging van de levensduur wil ik graag de koop laten ontbinden.
    Heb hierover de mediamarkt in arnhem gebeld en hier werd mij verteld dat dit niet kan omdat het product van 2009 is.Dit schijnt dus niet mogelijk te zijn?
    Media Markt
    Geachte meneer Jansen, Ontbinden van de koop is mogelijk wanneer uw product binnen de economische levensduur bij non-conformiteit defect is en u niet akkoord gaat met de reparatie kosten of als reparatie niet mogelijk is.Meneer Martis, afdelingsleider Service bij Media Markt Arnhem heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad. Ik heb doorgekregen dat u morgen een bezoek brengt bij Media Markt Arnhem om de opties tot ontbinden door te nemen.Wji gaan ervan uit dat Media Markt Arnhem uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?